ב-22 באוקטובר, מחיר הביטקוין ( BTC ) נכנס למה שחלק מהסוחרים חוזים להיות "שלב קונסולידציה" כאשר משקיעים נועלים רווחים בעקבות ריצה ללא הפסקה במחיר שהחל ב-1 באוקטובר, ראה את ה-BTC עלייה ב-55% תוך שלושה שבועות בלבד. נתונים מ- bitcoin IL Markets Pro ו- TradingView מראים שגל מכירת צהריים ביום שישי הוריד את מחיר הביטקוין מתמיכה ב-600$ לרמה של 60$ לרמה של 60$.
תרשים BTC/USDT ליום אחד. מקור: TradingView
הנה מה שאנליסטים בשוק אומרים על פעולת המחיר הנוכחית של ביטקוין לטווח הקצר.

"ביטקוין יכול להיות מוכן לעוד שלב גבוה יותר"

פעולת המחיר הנוכחית נתפסת כהתפתחות מבורכת עבור חברת מודיעין שוק הקריפטו Decentrader, שהציעה כי "ביטקוין צפוי להתקדם גבוה יותר באמצעות הרבעון הרביעי של 2021" הודות, במידה רבה, להשקת ה-ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO) וקרן Valkyrie Bitcoin Strategy (BTF). בתגובה לחששות שהפסגה היא עבור BTC, Decentrader הצביע על ההיסטוריה של שיאי כל הזמנים החדשים והדגיש את העובדה ש"יש אפס מקרים של ביטקוין שובר שיאים קודמים משמעותיים של כל הזמנים ונכשל להמשיך גבוה יותר". על פי הניתוח של החברה, דפוס הפרקטלי הנוכחי של ביטקוין מציע "שהתחנה הגדולה הבאה הגבוהה ביותר עבור ביטקוין תהיה 72,000 $ אם ניתן לשמור על המומנטום, ולאחר מכן 1.618 ההרחבות מציעות שסביב 88,000 $ יתגלו כמטרה של ריבית." הזינוק במימון הנגזרים שנראה במהלך היומיים האחרונים "התאפס לרמות מאוזנות יותר" כאשר הריבית הפתוחה נותרה בקנה אחד עם מגמת העלייה, שהציעה Decentrader עוזרת להפחית את הסיכון של תיקון נמוך יותר. באשר לאנליסטים, "דחיפה של סוף שבוע גבוהה יותר צפויה להיתקל בהתנגדות ראשונית ב-$65,000, שהיא החזרה של 61.8% מ-$66,800 ואזור הערך הגבוה של הטווח." Decentrader אמר:
"המחיר נמצא בנקודת ציר קריטית בזמן כתיבת שורות אלו – כל תיקונים לקראת 50,000 דולר אנו שוקלים רכישת הזדמנויות וייקור מחירים למימון נמוך, יחד עם הגדלת ריבית פתוחה. ביטקוין יכול להיות מוכן לעוד רגל גבוהה יותר".

BTC בדרך לסחור כמו זהב

אחת ההשוואות הפופולריות שעורכים אנליסטים פיננסיים היא איך שחרור קרן נסחרת בביטקוין (ETF) בהשוואה לשחרור של הקרן תעודת סל זהב ראשונה. לפי בלומברג מודיעין, "הזרמות עזות לתעודת הסל החדשה של ProShares Bitcoin Strategy מראות ביקוש עצור וסוחרים כמותיים המכוונים להזדמנויות ארביטראז', שעשויות לצמצם את המרווחים וללחץ על תנודתיות".
עתידיים Bitcoin מול עתידיים זהב מקור:. המודיעין בלומברג
המודיעין בלומברג אמר:
"אנחנו ראה את BTC בדרך לסחור כמו זהב."
קשורים:

נסיגה קצרת טווח בין $56,000 ל-$59,000

תובנה לגבי מה שעשוי לבוא אחר כך עבור BTC בטווח הקצר סופקה על ידי Cointeleline Post Van de Poppe תורם הבא, אזור התמיכה התחתון שיש לפקוח עליו נקודת כניסה טובה.
תרשים של שעתיים BTC/USD. מקור: Twitter [1941390159]
לפי ואן דה פופה, אזור ה-64,000 דולר היה "רמה מכרעת" כדי שהמחיר ישבור מעל, מה שהוא לא הצליח לעשות, ו"לכן מתרחש מהלך מתקן". פופה אמר:
"בסך הכל, מסתכל על $56,000 עד $59,000 כמקום טוב לקנות."
שווי השוק הכולל של מטבעות קריפטוגרפיים עומד כעת על 2.518 טריליון דולר ושיעור הדומיננטיות של הביטקוין הוא 45.5%.

ההשקפות והדעות המובעות כאן הן אך ורק את דעותיו של המחבר ואינן משקפות אך ורק את דעותיו של המחבר. bitcoin IL.com. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון, עליך לבצע מחקר משלך בעת קבלת החלטה.