עולם וירטואלי אחד נמצא בדמיון מחדש עם אסימונים לא ניתנים לשינוי (NFTs) הוא Neopets , אתר האינטרנט הווירטואלי לחיות מחמד. הצוות הכריז על השקת ה-IP שלהם בבלוקצ'יין כדי לספק חוויות משתמש חדשות ומשופרות. למי שלא מכיר, Neopets הוא אחד מהמשחקים המקוונים הראשונים שמאפשרים למשתמשים לאמץ חיית מחמד שהם יכולים לחקור איתה את העולם העצום. ניתן להעלות ניאופטים, לבנות בתים ולמצוא פריטים נדירים.

במהלך שני העשורים האחרונים, מיליוני אנשים עסקו בדמויות של Neopets בעולם הווירטואלי שלהם של Neopia ושיתפו אותו עם חבריהם בנייד ובשולחן העבודה. אפילו מי שלא שיחק תמכו בקהילה עם אוסף של הפריטים הממותגים שלהם.

אנו באתר ביטקוין ישראל, יודעים שעם החידושים האחרונים הקשורים ל-Web 3.0, הצוות שמאחורי הדמויות החביבות רוצה לפתוח את הדלת לאספני NFT ולקהל ההולך וגדל של מטבעות הקריפטו, שרבים מהם שיחקו או חוו את Neopets בצעירותם. השקת המותג ב-Web 3.0 תיתן למשתמשים כאלה הזדמנות לחוות ולהצטרף להיסטוריה של Neopets. בעוד שהחוויות משחקות אחת את השנייה, חשוב לציין שה-metaverse יתקיים באופן עצמאי מאתר Neopets הנוכחי.

בהשקת Neopets Metaverse NFTs, 20,500 Neopets שנוצרו באופן אלגוריתמי יתעוררו לחיים. הצוות שלהם משתף, "Neopets שואפת לקפוץ לתוך Web 3.0 עם הפיתוח העתידי שלה של Neopets Metaverse פרויקט על בלוקצ'יין Solana."

כל Neopet באוסף הוא שונה, נוצר באופן תוכניתי מלמעלה משבע קטגוריות תכונות אחרות, כולל אופי, מגדר, רגש, עור, רקע, כיסויי ראש ובגדי גוף. חיות מחמד אלו יושקו בקולקציית Neopets Metaverse ב-DropZone של Raydium.

החייאת המותג

רבים זוכרים את ימי ילדותם כדי לכלול אתרים מקוונים שיכולים לפתוח דלתות לחקור עולמות חדשים, לטפל בחיות המחמד הווירטואליות שהוריהם לא יתנו להם ולהתפתח באינטרנט חברות עם אנשים מכל מקום.

למרות שהעולמות הווירטואליים האלה ראו מאז את בסיס המשתמשים שלהם יורד עם הזמן, ייתכן ש-NFTs ויכולות בלוקצ'יין אחרות פשוט מצאו דרך חדשה לתת לעולמות האלה חיים חדשים. עם שיפורים בטכנולוגיה, עולמות וירטואליים מתקרבים למציאות.

מה שפעם נראה מופרך ובלתי סביר הפך כעת למציאות חדשה, כאשר מגיפת קוביד-19 מאלצת רבים לחיות חיים מקוונים. ובעוד שרוב האוכלוסייה מתרועעת, עובדת וקונה באינטרנט, הרעיון של מערכת אקולוגית דיגיטלית אחת שמפגישה את החוויות הללו נראה נורמלי יחסית. עם חידושים במשחקי בלוקצ'יין, ה-metaverse יכול לתת למשתמשים גישה לקהילה כמו אלה שחיבבתם בילדותכם. ובכל זאת, ניתן גם לאסוף, לקנות ולמכור אותם בכסף אמיתי על ידי שחקן Neopets מכל מקום בעולם.

עם הצוות של Revital הם יכולים להשיג את המותג שלהם לטווח ארוך של Nevision חוויה יחידה שבה משתמשים יכולים לעסוק בכל Neopets (Neopian) Metaverse. ב-metaverse ה-Neopian, צופים ששחקנים יכולים להשתתף בחוויות, כולל משחקי PvP ו-PvE, מכירת נכסים במשחק, אינטראקציות חברתיות עם שחקנים אחרים והתקדמות ועליית רמות של Neopets עצמם.

בנוסף למשחקיות מרגשת, המטא-ברס פועל כגשר מעולמות וירטואליים לעולם האמיתי, ומעניק תועלת למשחק המשתרעת מעבר למכשיר של המשתמש. כתוצאה מכך, ה-Neopian metaverse תוכנן להיות ניתן להעברה כך שמשתמשים יוכלו לעסוק בשיתוף עמית לעמית. גם מקומות שוק משויכים יתפתחו בהתאם למשימה זו.

עתיד מזהיר לפנינו

לאחר השלב הראשון של החזון לטווח ארוך של הקבוצה מגיעה הצגת כלכלת המשחק כדי להרוויח. עם מודל זה, משתמשים מתוגמלים על השתתפות במשחק, עם מטבעות בתוך המשחק או NFTs ברשת המקומית. העמוד השלישי, במשימתם בת שלושת העמודים לעתיד, בוחן את ביזור המטברס הנאופי כדי להפוך בהדרגה את Neopets ליוזמה מבוססת קהילה.

עם מפת דרכים קדימה, הצוות נמצא בעמדה נוחה להחיות שוב את זיכרונות הילדות האהובים על גיימרים בעזרת הבלוקצ'יין .

קוינטלגרף אינו מאשר תוכן או מוצר כלשהו בדף זה. בעוד אנו שואפים לספק לך את כל המידע החשוב שנוכל להשיג, על הקוראים לעשות מחקר משלהם לפני שהם נוקטים בפעולות כלשהן הקשורות לחברה ולשאת באחריות מלאה להחלטותיהם, וגם מאמר זה אינו יכול להיחשב כייעוץ השקעות.